Friday, September 23, 2011

酗冷氣


酗冷氣 
by Qing Lam 
你身邊有人酗冷氣嗎? 


﹣十分依賴冷氣 
﹣暫時沒有冷氣就顯得無精打彩 
﹣超過三十分鐘沒有冷氣,會出現焦慮,不安,脾氣暴燥 


﹣認為不開冷氣"咁點樣瞓覺"呀? (今日真係有人問我"吓,咁你瞓覺呢? how you sleep?) 
﹣收入的大部份用作冷氣支出 


Drugstore.com 


﹣曾經與家人因"酗冷氣"習慣發生爭吵(如電費,濕氣,冷氣臭味) 
﹣矢口否認"酗冷氣"帶來的相關病症,如感冒,吼喘,皮膚病,重覆說服自己只是"唔好彩", 或"不知為何"有這些病徵 


-有多種藉口認為自己"很有需要酗冷氣"。 
-喃喃自語, 不理會身邊是否有聆聽者也在重覆自言自語: "好熱呀", "真係好熱呀" "點解會咁熱架" 
-不能理智處理生活細節: 認為熱的解決方法不是沖涼不是飲水不是關窗簾,而只是單一的解決方法-冷氣 
-缺乏羅輯思考: 認為global warming 的解決方法是開冷氣。 


不知道原來冷氣和酒有那麼多共通之處: 


- 少量可以令人帶來快樂的感覺 
﹣重份量令人頭痛及嘔吐 
﹣家人或朋友會"說服"你: 唔鐘意咩? 迫身體習慣丫嘛,唔係第二日出來點應酬呀" 
-都是以"度數"來衡量輕重,酒愈高度數愈傷身,冷氣愈低度數愈傷害人和環境。 
- 酒和冷氣, 配打邊爐最襯 (笑) 


真係曾經有個輕度酗酒的朋友同我講,他飲酒是因為想好瞓D。點知其實睡眠質素好差他也不認同。同時有人同我講,開了冷氣會瞓得好D,我一點也不同意,最少沒有在我身上發生,也看過中醫資料話睡眠應該寧暖莫冷,有助身體自我復完。 


我發覺我身邊的人酗冷氣的程度,開始影響我的社交生活。 
不只一次寧願在家自己煮也不想去飯局,因為怕佐D冷氣(仲有好濃的食物)。 
更加有無數次因為去朋友家/出去食飯/搭車搭的士而吹了冷氣所以病。 


我承應很多時候,我沒有在三十度高溫帶多件衫出去,因為重和以為自己會直接返屋企。 
但我發現帶了外套也無補於是因為冷氣風會直打在頭上有衫都無用。 


我唔係話我真係無可能去冷氣地方,可能老公很"縱容"我,我一話凍就即刻掉位/快快食完就走。 


我估有酗冷氣的人會想同我講: 


吓,乜你咁泎架,少少地都頂唔順, 泎到死, 迫自己身體習慣丫嘛,慣佐咪無事囉。

No comments: